|
- Silver

-
Silver - dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:18
De audities voor Popstars, de nieuwe familieshow van SBS 6, zijn donderdag 7 augustus van start gegaan. Duizenden zelfverzekerde Nederlanders werpen zich voor de jury in de hoop een kans te maken op een muzikale carrière. Henkjan Smits, Patricia Paay en Maurice Wijnen gaan de komende weken op zoek naar de beste zangtalenten die de nieuwe Nederlandse popsensatie gaan vormen. Popstars is vanaf vrijdag 22 augustus om 20.30 uur te zien bij SBS 6.
Donderdag 7 augustus is de eerste dag van in totaal zes auditieronden begonnen. Vanuit het hele land en van alle leeftijden verzamelen de kandidaten zich om voor de camera de jury en heel Nederland te overtuigen van hun zangtalent. Sommigen zijn zelf zeer overtuigd van hun talenten, terwijl anderen zijn opgegeven door familie of vrienden. Ze zijn er echter allemaal voor één ding: een plek in dé nieuwe popgroep van Nederland.
Dat niet iedereen hiervoor in aanmerking komt, mag duidelijk zijn. Daarom is de jury meedogenloos in haar oordeel om zo het kaf van het koren te scheiden. Henkjan Smits, Nederlands bekendste talentenscout, leidt de jury. Hij wordt bijgestaan door Patricia Paaij (Holland’s Got Talent) en Maurice Wijnen, die verantwoordelijk was voor de casting voor diverse musicals en voor So You Wannabe A Popstar.
Na de auditieronden moeten de overgebleven deelnemers bewijzen dat ze alles in huis hebben. Zo moeten ze met meerdere kandidaten het podium delen en worden er duetten gezongen. De jury maakt de selectie daarna nog kleiner en uiteindelijk strijden de finalisten in de liveshows om een felbegeerde plek in de nieuwe popgroep.
Popstars is de langstlopende talentenjacht ter wereld en in meer dan vijftig landen een doorslaand succes. Vanaf vrijdag 22 augustus 20.30 uur is de Nederlandse versie van Popstars bij SBS 6 te zien.
Bron
Als je waagt, groeit je moed...
Als je aarzelt, groeit je vrees...
|
 |
- Sjet
- VOL hofnar

-
Sjet (Moderator+) - woensdag 13 augustus 2008 @ 14:53
Image control: Zoom out | Zoom 100% | Zoom in | Uit/Inklappen | Nieuw venster
Hier dus alle media berichten rondom Popstars. Denk aan de bronvermelding 
ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø
|
 |
- SuperMOM
- HeppieDePeppie

-
SuperMOM (Supermod) - woensdag 20 augustus 2008 @ 00:13
Herman duikt op bij Popstars!
AMSTERDAM - Nu Jensen van de buis is gehaald moet Herman toch íets doen om 'in the picture' te blijven....
En dus doet hij weer waar hij 'het beste' in is: Meedoen aan een talentenjacht. Dit jaar is de beurt gevallen aan het nieuwe programma Popstars dat vanaf aanstaande vrijdag te zien is bij SBS.
Herman, die ook al meerdere keren meedeed aan Idols, is gesignaleerd bij de voorrondes van het programma. Waarschijnlijk kan het Nederlandse publiek zeer binnekort weer van zijn zang- én danstalent genieten...
Bron
|
 |
- SuperMOM
- HeppieDePeppie

-
SuperMOM (Supermod) - woensdag 20 augustus 2008 @ 00:17
Marc Forno mist jury 'Popstars'
AMSTERDAM - Marc Forno kan zijn meedogenloze oordeel als jurylid komend seizoen niet ventileren. Het gezicht van Sterren Dansen op het IJs, So You Wanna Be a Popstar en Dancing Queen, zit niet in het nieuwe Popstars. Marc baalt: „Gevoelsmatig hóór ik bij de show.”
Hij legt uit: „SBS heeft mij drie keer gevraagd als jurylid voor het programma. Drie keer heb ik met pijn in mijn hart nee moeten zeggen omdat ik het te druk heb met de nieuwe dinnershow Inspiration.”
Marc heeft wel aangeboden om vanaf oktober mee te werken aan het talentenjachtprogramma. „Maar het was alles of niets”, zegt de choreograaf. De jury zal nu bestaan uit Maurice Wijnen, Henkjan Smits en Patricia Paay.
„Ik heb geen idee of Maurice mij vervangt of dat ze een vierkoppige jury voor ogen hadden”, legt hij uit. Glimlacht: „Ik hoop dat de kijkers laten weten dat ze mij missen, zodat SBS mij alsnog een keer zal vragen voor de jury.”
Bron
|
 |
- SuperMOM
- HeppieDePeppie

-
SuperMOM (Supermod) - woensdag 20 augustus 2008 @ 00:28
Vrouw trekt broek uit en laat kont zien aan jury SBS programma Popstars19
A.s. vrijdag is het zover… dan begint de grote talentenjacht van SBS 6. De zender gaat opzoek naar de ultieme popgroep.
Gerard Joling en Nance presenteren het programma en duizenden kandidaten hebben zich aangemeld voor de audities.
De jury heeft het er maar moeilijk mee. Henkjan Smits heeft al aangekondigd strenger dan ooit te zijn maar ook zijn jurycollega’s Patricia Paay en Maurice Wijnen kunnen hun borst nat maken. Een vrouwelijke kandidate die te horen kreeg dat ze niet door ging naar de volgende ronde trok haar broek naar beneden en liet haar achterwerk zien aan de jury…
Wat ons en de jury nog meer te wachten staat kan je vanaf vrijdag 22 augustus op SBS 6 bekijken.
Bron
Let op het filmpje!  (met Sjet der liedje op de achtergrond  (simply the best!)
|
 |
- Elyxer

-
Elyxer - woensdag 20 augustus 2008 @ 10:37
quote: Op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
A.s. vrijdag is het zover… dan begint de grote talentenjacht van SBS 6. De zender gaat opzoek naar de ultieme popgroep.
Gerard Joling en Nance presenteren het programma en duizenden kandidaten hebben zich aangemeld voor de audities.
De jury heeft het er maar moeilijk mee. Henkjan Smits heeft al aangekondigd strenger dan ooit te zijn maar ook zijn jurycollega’s Patricia Paay en Maurice Wijnen kunnen hun borst nat maken. Een vrouwelijke kandidate die te horen kreeg dat ze niet door ging naar de volgende ronde trok haar broek naar beneden en liet haar achterwerk zien aan de jury…
Wat ons en de jury nog meer te wachten staat kan je vanaf vrijdag 22 augustus op SBS 6 bekijken.
Bron
Let op het filmpje!  (met Sjet der liedje op de achtergrond  (simply the best!)

|
 |
- Sjet
- VOL hofnar

-
Sjet (Moderator+) - vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:49
quote: Op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
Bron
Let op het filmpje!  ( met Sjet der liedje op de achtergrond  (simply the best!)
Ik ben het niet hoor 
ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø
|
 |
- Foreverblue
- It ain't easy being blue

-
Foreverblue - zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:47
Popstars trekt bijna anderhalf miljoen kijkers
Uitgegeven op zaterdag 23 augustus 2008 09:55.
Popstars heeft een goede start gemaakt. De talentenjacht trok vrijdagavond tijdens de eerste uitzending op SBS6 ruim 1,4 miljoen kijkers, zo blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
In Popstars zoekt een vakjury, bestaande uit Henkjan Smits, Patricia Paay en Maurice Wijnen, naar leden voor een nieuw te vormen popgroep. De audities staan open voor zelfverklaarde zangtalenten van alle leeftijden. De show wordt gepresenteerd door Gerard Joling en Nance.
Popstars is al in meer dan vijftig landen te zien geweest. In Duitsland was de Nederlandse Tialda van Slogteren vorig jaar een van de winnaars. Zij maakt nu deel uit van de band Room 2012.
Bron
|
 |
- GherAhnkAhmon

-
GherAhnkAhmon - zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:13
quote: Op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:13 schreef SuperMOM het volgende:
Herman duikt op bij Popstars!
AMSTERDAM - Nu Jensen van de buis is gehaald moet Herman toch íets doen om 'in the picture' te blijven....
En dus doet hij weer waar hij 'het beste' in is: Meedoen aan een talentenjacht. Dit jaar is de beurt gevallen aan het nieuwe programma Popstars dat vanaf aanstaande vrijdag te zien is bij SBS.
Herman, die ook al meerdere keren meedeed aan Idols, is gesignaleerd bij de voorrondes van het programma. Waarschijnlijk kan het Nederlandse publiek zeer binnekort weer van zijn zang- én danstalent genieten...
Bron
En dat eigenwijze lelijke stuk vreten "Herman" zullen we nog vele malen gaan zien ben ik bang.. net als die debiel spelende Adje van Paul tot vervelens toe "spontaan onverwacht" kwam opdraven... Nederland heeft dringend behoefte aan zielige, kansloze stumperts, al dan niet in scene gezet! 
Ok, dan maar negatief..'tis toch gratiesch.. Image control: Zoom out | Zoom 100% | Zoom in | Uit/Inklappen | Nieuw venster
|
 |
- Gollum

-
Gollum - vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:58
Popstars stellen Henkjan Smits teleur
AMSTERDAM - De finalisten van Popstars hebben Henkjan Smits deze week tijdens een presentatie niet weten te overtuigen. "Ze kunnen zo veel beter, maar ze waren even 'overwhelmed' door alle pers en alle aandacht", zegt het jurylid van de zangcompetitie. "Als puntje bij paaltje komt, was het gewoon niet goed."
Ondanks de zwakke prestaties hebben de juryleden het volste vertrouwen in de tien overgebleven kandidaten, die zich vrijdagavond moeten bewijzen in de eerste liveshow van het programma op SBS 6.
"Ik vind het niveau waar we nu staan heel goed, anders hadden we ze ook niet gekozen", zegt jurylid Marcel Wijnen.
Originaliteit
In Popstars wordt niet gezocht naar een individuele popster maar naar een popgroep. Volgens Wijnen zijn de deelnemers geselecteerd op kwaliteit, originaliteit en overtuigingskracht.
"De groep die wij kiezen moet vooral origineel zijn en iets toevoegen aan wat er al is in de muziekmarkt. Ik denk dat je originaliteit nodig hebt om te overleven in deze business, anders val je niet op." Het is nog onbekend uit hoeveel leden de groep zal bestaan.
Rebecca
Als grote kanshebbers ziet jurylid Smits kanidaten Norman en Rebecca. Ook Wijnen is overtuigd van Rebecca. "Er wordt veel gezegd over Rebecca, het dikke meisje dat iedereen zo leuk vindt, dat zo goed kan zingen."
Volgens velen maakt zij geen enkele kans, weet het jurylid, maar daarmee is hij het oneens. "Ik denk dat veel mensen die platen kopen zich juist herkennen in haar en dan zou zij een grote voorbeeldfunctie kunnen spelen."
Positief commentaar
Rebecca krijgt naar eigen zeggen alleen maar positief commentaar. "Er is maar één reactie geweest dat ik dik, vet en lelijk ben, maar toen kwam iedereen voor mij op", zegt ze.
Smits gelooft niet dat de kijker moe is van alle talentenshows. Hij denkt dat de shows blijven bestaan zolang de massa het leuk vindt. "Er zijn zo veel talentenjachten en mensen kijken er massaal naar. Dan moet je als omroep niet zeggen dat je daar niet aan meedoet", zegt Smits, die eerder jurylid was in onder meer Idols, X Factor en Holland's Got Talent.
|
 |
- Gollum

-
Gollum - vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:58
quote: Op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:13 schreef GherAhnkAhmon het volgende:
[..]
En dat eigenwijze lelijke stuk vreten "Herman" zullen we nog vele malen gaan zien ben ik bang.. net als die debiel spelende Adje van Paul tot vervelens toe "spontaan onverwacht" kwam opdraven... Nederland heeft dringend behoefte aan zielige, kansloze stumperts, al dan niet in scene gezet! 
Wanneer begint DGK 2?? 
|
 |
- Silver

-
Silver - vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:55
HENKJAN SMITS:
„Rebecca is NIET te dik”
De verrassing van Popstars, waarvan de liveshows vanavond van start gaan, is finaliste Rebecca. Want kan een forse zangeres, zoals ze zichzelf ook aanduidt, in een nieuwe popgroep vol idolen staan? Het nietsontziende jurylid Henkjan Smits is resoluut: „Ja natuurlijk. En Rebecca moet juist niet gaan afvallen.”
Hij legt uit: „Haar figuur hoort gewoon bij haar. Je moet een kale ook geen toupetje geven. Oké, ik heb wel eens iemand weggestuurd die ik te dik vond en die was dunner dan Rebecca. Maar schoonheid komt van binnen uit. Je bent alleen te dik als je je te dik vóelt.”
Vervolgt: „Het leeft. Op straat zeggen mensen ’Rebecca is een schatje’ of ’kan ze niet weg’. Ja, zij maakt iets los bij mensen. Ze past goed in een groep. Als het een dansgroep zou worden, is het een ander verhaal. Maar Rebecca kan waanzinnig zingen.”
De finaliste zelf geniet nu van alle aandacht. „Ik wilde eerst niet meedoen. Ik was bang om bespot te worden om mijn uiterlijk. Maar mijn vriend Michael heeft me aangespoord.” Rebecca straalt: „Mijn grote voorbeeld is Karin Bloemen. Zij is ook een forse vrouw, maar ze is zo mooi en ze kan zo goed zingen.” Vastbesloten: „Ik wil beroemd worden met mijn stem. En Ahoy vol krijgen.”
Rebecca neemt het vanavond op tegen Brandi, Nathalie, Naomi, Floor, Steffie en de heren Déon, Norman (die ook meedeed aan de Duitse Popstars), Ruben en Sidney.
Bron
|
 |
- Silver

-
Silver - zaterdag 22 november 2008 @ 22:21
Naomi moet 'Popstars' verlaten
AMSTERDAM - Naomi heeft Popstars zaterdagavond moeten verlaten. Misschien had ze nóg harder moeten huilen?
De jury vond Naomi in de sing-off duidelijk minder dan Steffie en Floor. Naomi, die in tranen uitbarstte na haar eerste optreden, stond ineens voor in de tussenstand. Presentatrice Nance riep toen: "Ja, dat krijg je als je huilt op tv." Het publiek besliste uiteindelijk toch dat Naomi Popstars moest verlaten.
Henkjan Smits: "Floor en Steffie hebben vanavond misschien wel hun beste optedens ooit gegeven." Patricia Paay: "Ze hebben allemaal iets heel leuks." Voor Maurice Wijnen staken Floor en Steffie er ook boven uit. "Naomi kan beter."
Floor kreeg voor haar twee optredens een 8,2 in totaal van de jury. Steffie een 8,0 en Naomi een 7,3.
Bron
|
 |
- Silver

-
Silver - zondag 23 november 2008 @ 12:10
zo 23 nov 2008, 06:30 | 87 reacties
AMSTERDAM - Ontwerper Jan Aarntzen wil de zwaarlijvige Popstars-finaliste Rebecca kledingadvies geven. "Ze zag er niet uit afgelopen keer. Ik begrijp dat ze in huilen is uitgebarsten want het was gewoon armoedig. En haar haar zat niet goed."
Hij vervolgt: „Ik help Karin Bloemen al haar hele leven, en dat wil ik voor Rebecca ook graag doen. Bijvoorbeeld een breedtestreep over haar borsten dat staat niemand, zelfs niet als je maatje 34 hebt. Ik zou meer kiezen voor een A-lijn die wijd uitloopt vlak onder haar borsten, of plissé. Ze kan er echt fantastisch uitzien.”
De finaliste kreeg tijdens de live show vrijdagavond een lading kritiek over zich heen. Jurylid Patricia Paay riep onmiddellijk na Rebecca’s optreden: „Dit is echt de meest afschuwelijke jurk die ik ooit heb gezien.” Henkjan Smits verdedigde: „Ja, maar die kiest ze zelf niet uit.” Patricia vond dat de finaliste best had kunnen weigeren de kleding aan te trekken.
Gerard Joling deed er nog een schepje bovenop: „Ik ben bang dat als deze jurk naar de stomerij moet, ze gaan zeggen ’we wassen geen tweepersoons tenten’”, waarop Rebecca, die haar dag al niet had door een keelontsteking, haar tranen de vrije loop liet.
Jan Aarntzen: „Ik ben fan van het programma en fan van Rebecca, want ze heeft een geweldige stem. Het is gewoon zonde dat ze dit soort dingen aan krijgt. Zij is fan van Karin Bloemen en dat doet het voor mij. Ik wil haar graag adviseren.”
Bron
|
 |
- Silver

-
Silver - maandag 24 november 2008 @ 09:37
ma 24 nov 2008, 06:00 | 4 reacties
Gerard Joling stuurt Rebecca bloemen
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - „Gerard Joling heeft me bloemen gestuurd. Met een kaartje: Sorry. Heel lief van hem!” Zwaarlijvige Popstar Rebecca heeft na haar tranen van afgelopen vrijdag van alle kanten steun gehad.
„De stomerij zou zo’n jurk weigeren met de mededeling dat ze geen tweepersoonstenten doen.” Gerard Joling was oprecht, maar wel een beetje hard tijdens Popstars. „Toen ik het terugzag, zag ik dat hij gelijk had. Die outfit maakte me inderdaad nog dikker dan ik ben”, geeft Rebecca toe. „Maar in de studio leek het niet zo. Mijn vriend Michael gaf me zelfs nog een compliment. Het is ook het effect van tv. Kilo’s erbij. Het zag er niet uit.”
Rebecca, die tot nu toe niet ontevreden was over de kledingkeus van de styliste, is heel blij met de steun van Jan Aarntzen. „Dat de couturier van mijn grote idool Karin Bloemen mij wil adviseren vind ik te gek. De productie van Popstars regelt deze week een ontmoeting met hem.”
Jan Aarntzen zelf wil niemand voor het hoofd stoten. „Ik vond dat de styliste twee weken geleden die noppenjurk goed had gekozen. Maar wat nu werd gepresenteerd kon echt niet. Onbewust ga je toch nadenken over wat wel goed zou zijn. Ik kan in een gesprek al veel doen.”
Bron
|
 |
- Liltje
- " MotorMutsModje "

-
Liltje (Moderator+) - zaterdag 6 december 2008 @ 17:02
Popstars scoort niet
za 06 dec 2008
AMSTERDAM - Het SBS-programma Popstars is niet meer het kijkcijferkanon van de vrijdagavond. Is het vertrek van deelneemster Rebecca hier de oorzaak van of lieten veel Nederlanders de televisie uit vanwege pakjesavond?
Popstars trok elke week ruim 1,7 miljoen kijkers, maar vrijdagavond zakte het programma naar de zesde plaats in de top 25 van de best bekeken programma's en keken er 'slechts' 1,2 miljoen mensen. Popstars de uitslag trok 1,4 miljoen kijkers. Vorige week moest de veelbesproken deelneemster Rebecca Popstars verlaten en werd een kijkcijferdaling al voorspeld.
Paul de Leeuw staat met zijn programma Mooi! Weer de Leeuw op de eerste plaats in de top 25 van de best bekeken programma's. De presentator wist, samen met Sinterklaas, ruim 2,1 miljoen kijkers te vermaken.
Dit meldt Stichting Kijkonderzoek.
Bron
Wees altijd een eerste klas versie van jezelf, in plaats van een tweede klas versie van een ander.
|
 |
- Liltje
- " MotorMutsModje "

-
Liltje (Moderator+) - donderdag 11 december 2008 @ 19:09
'Popstar' Brandi vastgehouden op vliegveld
do 11 dec 2008
AMSTERDAM - Popstars-finaliste Brandi is donderdagochtend ondervraagd door de douane op het Londense vliegveld Heathrow.
Brandi en haar collega-finalisten zijn in de Britse hoofdstad om een single op te nemen. De van oorsprong Amerikaanse vertelde dat ook aan de douaniers. "Ze wilden daar bewijs van zien. Of een werkvisum of zoiets", vertelt Brandi.
"In totaal heb ik er een half uur moeten zitten. Ze waren wel lief voor me en geloofden me ook wel, maar zonder bewijs mocht ik niet verder. Ik stond in een andere rij, die voor non-EU-passports. De rest was al doorgelopen. En ik kon niemand bereiken."
Uiteindelijk heeft iemand van de productie Brandi 'gered', door tekst en uitleg aan de douane te geven. Ze lacht: "En over een half jaar heb ik waarschijnlijk een Nederlands paspoort. Dat wordt nu allemaal geregeld."
De Popstars-finaliste verhuisde naar Nederland voor de liefde. Ze is inmiddels getrouwd en heeft een dochtertje.
Bron
Wees altijd een eerste klas versie van jezelf, in plaats van een tweede klas versie van een ander.
|
 |
- Injetta
- Ik denk in beelden

-
Injetta - zondag 21 december 2008 @ 12:28
Iemand al de geweldige plaat gedownload??
Ze maken er zelfs reclame voor op de tv!
Als bekend hoe hoog hij binnengekomen is in de hitparade(s)??
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen jij en een ik. Zodat we nooit zullen weten wie die jij was en wie die ik.
|
 |
- Liltje
- " MotorMutsModje "

-
Liltje (Moderator+) - woensdag 24 december 2008 @ 16:31
Nieuwe Popstars-band komt binnen op één
Woensdag 24 december 2008
(Novum) - De kersverse band Red!, het resultaat van de zangcompetitie Popstars, komt met de single 'Step into the light' binnen op de eerste plaats van de Single Top 100. Dat werd woensdag duidelijk uit gegevens van de GfK Dutch Charts. Brandi Russell, Steffie Zoontjes en Déon Leon kwamen vrijdag als winnaars uit de bus van de show van SBS 6.
Het drietal stoot Gerard Joling van de eerste plaats, die daar vorige week stond met 'Laat me alleen', een postuum opgenomen duet met wijlen Rita Hovink. Marco Borsato blijft met zijn single 'Dochters' staan op de tweede plaats van de singlelijst.
In de Mega Album Top 100 is Borsato met zijn album 'Wit licht' opnieuw op de eerste plaats terechtgekomen. De Nederlandse zanger verjaagt Lionel Richie met 'Symphonica in rosso' van de eerste naar de derde plaats. Op twee staat Il Divo met 'The promise'.
Bron
|
 |
- Sjet
- VOL hofnar

-
Sjet (Moderator+) - woensdag 24 december 2008 @ 21:33
Ongelooflijk 
|
 |
- Silver

-
Silver - woensdag 24 december 2008 @ 21:48
Zeg dàt wel...hoezo doorgestoken kaart 
|
 |
- Injetta
- Ik denk in beelden

-
Injetta - donderdag 25 december 2008 @ 12:15
IK snap er geen jota van.... hoe kan zoiets nu op 1 komen?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen jij en een ik. Zodat we nooit zullen weten wie die jij was en wie die ik.
|
 |
- joco
- It's me.

-
joco - zaterdag 27 december 2008 @ 12:08
Begrijp er ook niks van........maar duidelijk is eigenlijk wel dat een liedje je kan maken of breken ondanks je een dijk van een stem hebt.
En dit liedje wordt het echt niet hoor.
Waar vingervlugheid een must is.
|
 |
- chaootje
- lekker lomp....

-
chaootje - zaterdag 27 december 2008 @ 13:43
quote: Op woensdag 24 december 2008 @ 16:31 schreef Liltje het volgende:
Nieuwe Popstars-band komt binnen op één
Woensdag 24 december 2008
(Novum) - De kersverse band Red!, het resultaat van de zangcompetitie Popstars, komt met de single 'Step into the light' binnen op de eerste plaats van de Single Top 100. Dat werd woensdag duidelijk uit gegevens van de GfK Dutch Charts. Brandi Russell, Steffie Zoontjes en Déon Leon kwamen vrijdag als winnaars uit de bus van de show van SBS 6.
Het drietal stoot Gerard Joling van de eerste plaats, die daar vorige week stond met 'Laat me alleen', een postuum opgenomen duet met wijlen Rita Hovink. Marco Borsato blijft met zijn single 'Dochters' staan op de tweede plaats van de singlelijst.
In de Mega Album Top 100 is Borsato met zijn album 'Wit licht' opnieuw op de eerste plaats terechtgekomen. De Nederlandse zanger verjaagt Lionel Richie met 'Symphonica in rosso' van de eerste naar de derde plaats. Op twee staat Il Divo met 'The promise'.
Bron
Echt belachelijk

Voldoe je zelf aan de eisen die je aan anderen stelt???
|
Pagina 1 van 1