|
- andrew

-
andrew - zaterdag 21 november 2009 @ 10:25
quote: Op dinsdag 17 november 2009 @ 20:38 schreef Bwenniebren het volgende:
Net terug van 2012. Er hebben zich al enkele 2012 films de revue gepasseerd maar ik moet toch zeggen, ondanks het een typische Hollywood movie is dat de special effects in deze film super zijn  dus ben je geinteresseerd om de film te kijken doe het dan big screen.  Alleen ze (de fam) hebben m.i. net iets teveel geluk in de film
Maar ik heb 2 uur lang genoten 
Idd 2 uur en 20 min. genoten.
Film deed me een beetje denken aan vroeger Earthquake jaren '70
Geweldige film.
Image control: Zoom out | Zoom 100% | Zoom in | Uit/Inklappen | Nieuw venster
Verenigde Staten / Canada
Actie / Drama
145 minuten
geregisseerd door Roland Emmerich
met John Cusack, Amanda Peet en Chiwetel Ejiofor
In het jaar 2009 worden aanwijzingen gevonden uit het Maya-tijdperk die voorspellen dat 21 december 2012 het einde van de wereld is zoals we die kennen en dat de overgang plaatsvindt naar iets nieuws.
Wanneer Jackson Curtis (John Cusack) en zijn twee kinderen een familietrip naar Yellowstone maken, stuiten ze heel toevallig op een enorme researchinstallatie in een uitgedroogde meerbodem en ontdekken zo het geheim van de dreigende apocalyps die de regering verborgen gehouden heeft.
Jackson moet de zaken nu in eigen handen nemen en hij stort zich in een wanhopige wedloop om zijn gezin en zichzelf te redden terwijl hij getuige is van aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, tsunami's en allerlei andere rampen die de aarde voor de mensheid in petto heeft.

|
 |
- andrew

-
andrew - zaterdag 21 november 2009 @ 11:36
The House of the Devil (2009)
Imdb
Verenigde Staten
Horror
90 minuten
geregisseerd door Ti West
met Jocelin Donahue, Dee Wallace en Tom Noonan
De jaren '80. Student Samantha Hughes krijgt een baan als oppasser en moet oppassen tijdens een maansverduistering.
In eerste instantie lijkt het een normaal klusje, maar langzamerhand begint ze te ontdekken dat haar cliënten, die haar hebben ingehuurd, een gruwelijk geheim verbergen; ze willen de onschuldige Samantha gebruiken bij één van hun bizarre, satanistische rituelen.
Tegenvaller.

|
 |
- ScofieldM
- Efficient and Dynamic

-
ScofieldM - zaterdag 21 november 2009 @ 14:51
Ja die ziet er ook behoorlijk tegenvallend uit als ik die foto's zie
Lekker ouderwetse B-film zeker
We hebben gisteren ook naar 2012 gekeken, zeer vermakelijke film inderdaad met geweldige Special Effects en spannend tot het eind. We vonden het wel allemaal net even TE toevallig dat deze familie bij alles NET de dans ontsprong  dus wat dat betreft sluiten we ons aan bij het commentaar van Bwennie..
Maar ja het blijft natuurlijk wel een Amerikaanse film hè.
Woody Harrelson had wel een rol die hilarisch was trouwens
In ieder geval was deze realistischer gefilmd als Knowing met de Aliens hoewel deze ook mooie Special Effects had 
|
 |
- roonans

-
roonans - zaterdag 21 november 2009 @ 14:54
quote: Op zaterdag 21 november 2009 @ 10:25 schreef andrew het volgende:
[..]
Geweldige film.
Filmpje
Afbeelding
Actie / Drama
145 minuten
In het jaar 2009 worden aanwijzingen gevonden uit het Maya-tijdperk die voorspellen dat 21 december 2012 het einde van de wereld is zoals we die kennen en dat de overgang plaatsvindt naar iets nieuws.
Wanneer Jackson Curtis (John Cusack) en zijn twee kinderen een familietrip naar Yellowstone maken, stuiten ze heel toevallig op een enorme researchinstallatie in een uitgedroogde meerbodem en ontdekken zo het geheim van de dreigende apocalyps die de regering verborgen gehouden heeft.
Jackson moet de zaken nu in eigen handen nemen en hij stort zich in een wanhopige wedloop om zijn gezin en zichzelf te redden terwijl hij getuige is van aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, tsunami's en allerlei andere rampen die de aarde voor de mensheid in petto heeft.

Net gezien, helemaal top 
|
 |
- roonans

-
|
 |
- SuperMOM
- HeppieDePeppie

-
SuperMOM (Supermod) - donderdag 26 november 2009 @ 22:38
quote: Op zaterdag 21 november 2009 @ 10:25 schreef andrew het volgende:
[..]
Geweldige film.
Filmpje
Afbeelding
Actie / Drama
145 minuten

Die ga ik zaterdag zien in de bioscoop  Wij houden van dit soort films, ben zo benieuwd 
|
 |
- Morwen
- Velut luna, statu variabilis

-
Morwen (Supermod) - donderdag 26 november 2009 @ 22:54
"Twister" daarnet voor de ughduizendste keer  Maar hij blijft goed 
The Road to Hell is under construction....We thank you for your patience.
|
 |
- andrew

-
andrew - zaterdag 28 november 2009 @ 09:31
Ink (2009)
IMDB
Verenigde Staten
Science-Fiction / Fantasy
105 minuten
geregisseerd door Jamin Winans
met Chris Kelly, Jessica Duffy en Quinn Hunchar
Emma (Quinn Hunchar) wordt in een droom ontvoerd door een vreemd wezen genaamd Ink, waardoor haar lichaam in kritieke comateuze toestand in bed achter blijft.
De Story Tellers proberen haar met behulp van een Pathfinder weer in haar lichaam te krijgen.
Onderwijl kampt haar vader John met een heftige baan en het verlies van de voogdijschap over Emma.
Vreemde film , maar het heeft toch we iets.
Dus de een zal zeggen wat een kl... film en de ander zal het toch een aardige film vinden.

|
 |
- andrew

-
andrew - zaterdag 28 november 2009 @ 09:40
Hardwired (2009)
IMDB
Actie / Science-Fiction
90 minuten
geregisseerd door Ernie Barbarash
met Val Kilmer, Cuba Gooding Jr. en Rachel Luttrell
Na een tragisch ongeluk verliest Luke Gibson niet alleen z’n zwangere vrouw; ook z’n complete geheugen is hij kwijt.
Hexx Corporation, een innovatief psychisch centrum, installeert echter een implantaat in Luke’s hoofd waardoor hijzelf in leven blijft.
De implantaat is daarentegen niet zonder gevolgen als blijkt dat Hexx Corporation sinistere plannen heeft met de nieuwe technologie.
Volgens mij is dit een probeersel voor een nieuwe serie.
En dit is dus de pilot ervan.
Moet zeggen , ik vond het toch de moeite waard om ernaar te kijken.

|
 |
- SuperMOM
- HeppieDePeppie

-
SuperMOM (Supermod) - zondag 29 november 2009 @ 00:54
Vanavond in de bios 2012 gezien  Flinterdun verhaaltje, nergens wordt dieper ingegaan op de Maya kalender, de planeten die op een lijn komen en wat voor effect dat kan hebben etc etc  Maar geweldige special effects  Vooral in Yellowstone en de mega tsunami's 
|
 |
- Kaylee

-
Kaylee - maandag 30 november 2009 @ 23:42
(Bwennie!!  )
Vorige week eindelijk dan Antichrist gezien.
Eén ding is zeker: Absoluut GEEN film voor iedereen en ik vermoed dat de meeste VOLlers er óf gewoonweg geen hol aan vinden óf het een te choquerende film vinden. Mijn advies: Alleen kijken als je (op zijn tijd) wel van zgn. arthousefilm houdt… Als je iets speciaals hebt met de blote billen (en/of...) van Willem Dafoe en/of Charlotte Gainsbourg is deze film ook wel aan te raden…
Mijn mening: Soms vond ik de film –geheel à la Von Trier  - wel -weer- érg “cult” en moest ik mijzelf soms echt dwingen om door te blijven kijken. Op die momenten vond ik het vooral één trage/saaie/zware, moeilijk te vatten therapeutische sessie. Aan de andere kant bleef de film na afloop nog een hele tijd hangen en heb ik nog naar informatie lopen zoeken waarmee ik de film beter kon doorgronden. Een bewijs dat ik de film eigenlijk toch wel boeiend vond. Ook vond ik de film af en toe best wel een beetje spannend en dat heb ik meestal niet zo snel.
De film bevat veel –vanuit de doorsnee kijker gezien tenminste- heftige beelden. Zowel qua sex als geweld (vaak in combinatie). Zolang ik weet dat bepaalde dingen toch niet echt zijn, ben ik eigenlijk zelden tot nooit geschokt en ook deze keer had ik daar geen last van. Ik vond het wel bij/in de film passen. Het gaf het geheel een zeker realisme, een zekere rauwheid waar ik wel van houd en ik vond het ook wel van een hoop lef getuigen (zowel van de acteurs als van Von Trier). Ook vond ik de film –ondanks deze beelden- meer een psychologisch/sociaal drama dan een echte horror (wat ik op zich ook wel een pluspunt vond). Wat ik echt HEEL mooi (goed) vond aan de film waren sommige beelden. Vooral die aan het begin en aan het einde (zeker in combinatie met de muziek van Händel), maar ook de “dromerige” beelden tussendoor. Wat mij betreft pure kunst en van een soort die mij persoonlijk wel erg aansprak…
Tja, al met al weet ik niet zo goed wat ik er van vond…  In eerste instantie zou ik (willen) zeggen dat ik hem -al met al- toch niet zo denderend vond. Echter, dat wordt tegengesproken door mijn lange verhaal nu en de inhoud van dat verhaal  .
In ieder geval was ie ehh… apart…! 
|
 |
- ScofieldM
- Efficient and Dynamic

-
ScofieldM - dinsdag 1 december 2009 @ 09:31
Eindelijk Surrogates gezien maar ik vond hem niet echt meevallen zeg maar
Beetje voorspelbaar verhaal met Bruce Willis die de mensheid redt, hij speelt natuurlijk wel goed maar ik kon maar moeilijk de draad oppakken of ik was niet echt geinteresseerd.
|
 |
- andrew

-
andrew - woensdag 2 december 2009 @ 10:09
quote: Op dinsdag 1 december 2009 @ 09:31 schreef ScofieldM het volgende:
Eindelijk Surrogates gezien maar ik vond hem niet echt meevallen zeg maar
Beetje voorspelbaar verhaal met Bruce Willis die de mensheid redt, hij speelt natuurlijk wel goed maar ik kon maar moeilijk de draad oppakken of ik was niet echt geinteresseerd.
Voorspelbaar..
Geinteresseerd.. , moet je ook maar geen dingen tussen door gaan doen.
Dan raak je het verhaal een beetje kwijt
Gekheid , ik vond hem wel goed.
Hij duurde alleen niet zo lang.
|
 |
- ScofieldM
- Efficient and Dynamic

-
ScofieldM - zaterdag 5 december 2009 @ 14:17
Gisteren gekeken naar ORPHAN
Lekkere film om naar te kijken met een verrassende wending op het eind echt briljant
Spannende film met hier en daar wat horroreffecten en uitstekend geacteerd vooral door het meisje die Esther speelt en het kleine meisje die Max speelde
Trouwens Andrew heb je al gekeken naar 'Beyond Reasonable Doubt' met Michael Douglas, Jesse Metcalf en Amber Tamblyn?
Echt de moeite waard 
|
 |
- andrew

-
andrew - zaterdag 5 december 2009 @ 19:53
quote: Op zaterdag 5 december 2009 @ 14:17 schreef ScofieldM het volgende:
Gisteren gekeken naar ORPHAN
Lekkere film om naar te kijken met een verrassende wending op het eind echt briljant
Spannende film met hier en daar wat horroreffecten en uitstekend geacteerd vooral door het meisje die Esther speelt en het kleine meisje die Max speelde
Afbeelding
Trouwens Andrew heb je al gekeken naar 'Beyond Reasonable Doubt' met Michael Douglas, Jesse Metcalf en Amber Tamblyn?
Echt de moeite waard 
Zowel Orphan als Beyond Reasonable Doubt moeten we nog kijken , staan beide op de bak met subs.
Heb vandaag wel:
Pandorum (2009)
IMDB
Verenigde Staten / Duitsland
Horror / Science-Fiction
108 minuten
geregisseerd door Christian Alvart
met Dennis Quaid, Ben Foster en Cam Gigandet
Payton (Dennis Quaid) en Bower (Ben Foster) zijn twee ruimtereizigers die wakker worden op hun schip zonder dat ze nog weten wat hun missie was.
Als ze door wat wazige herinneringen proberen uit te vinden wat hun doel was op deze missie, komen ze erachter dat ze niet alleen zijn, maar dat ''iets'' het op hen heeft gemunt...
Toch wel een aardige SCI/FI film.

|
 |
- roonans

-
roonans - zaterdag 5 december 2009 @ 20:11
quote: Op zaterdag 5 december 2009 @ 19:53 schreef andrew het volgende:
[..]
Zowel Orphan als Beyond Reasonable Doubt moeten we nog kijken , staan beide op de bak met subs.
Heb vandaag wel:
Pandorum (2009)
IMDB
Afbeelding
Filmpje
Verenigde Staten / Duitsland
Horror / Science-Fiction
108 minuten
geregisseerd door Christian Alvart
met Dennis Quaid, Ben Foster en Cam Gigandet
Payton (Dennis Quaid) en Bower (Ben Foster) zijn twee ruimtereizigers die wakker worden op hun schip zonder dat ze nog weten wat hun missie was.
Als ze door wat wazige herinneringen proberen uit te vinden wat hun doel was op deze missie, komen ze erachter dat ze niet alleen zijn, maar dat ''iets'' het op hen heeft gemunt...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Toch wel een aardige SCI/FI film.

ohwww je moet Orphan echt gaan zien, zoals Sco zegt "brillant" 
|
 |
- andrew

-
|
 |
- babs

-
babs - zaterdag 5 december 2009 @ 23:19
we hebben hem net gekeken
hele goeie film, met een heel verrassend verhaal..
Vond dat kleine meisje (Max) ook heel goed spelen trouwens...en wat een schatje om te zien.
|
 |
- babs

-
babs - zaterdag 5 december 2009 @ 23:20
We gaan nu naar "Beyond a reasonable doubt " kijken... 
|
 |
- babs

-
babs - zondag 6 december 2009 @ 11:14
 ik quote mezelf maar even..
Gister dus gezien, goede film en goede acteurs
Het plot had ik wel gelijk door... 
|
 |
- ScofieldM
- Efficient and Dynamic

-
ScofieldM - zondag 6 december 2009 @ 15:38
Ja vond ik ook ik vond hem wel goed, Jesse Metcalf ga je in steeds meer films zien.
Gisteren ook een mooie film binnengehaald: Law abiding Citizen met Jamie Foxx en Gerrard Butler maar die moet ik nog zien 
|
 |
- Danique

-
Danique - zondag 6 december 2009 @ 16:18
Heeft al iemand de film Brothers gekeken?
Zag de trailer en lijkt mij een erg goede film.
Komt 10 december in de bioscoop
Releasedatum: 10 december 2009
Genre: Oorlog \ Drama
Regisseur: Jim Sheridan
Cast: Natalie Portman, Jake Gyllenhaal, Tobey Maguire
Lengte: 101 minuten
Website: Officiële website
Verwacht: 10/12/2009
Sterk drama met Jake Gyllenhaal (Brokeback Mountain), Tobey Maguire (Spider-Man) en Natalie Portman (Closer). Sam wordt vermist na een missie in Aghanistan. Zijn broer Tommy probeert zijn verlies op te vangen, maar dit heeft grote consequenties.
Brothers, gebaseerd op het succesvolle Deense Brødre, vertelt het verhaal van twee broers: de succesvolle marinier Sam (Maguire) en vrijbuiter Tommy (Gyllenhaal). Als Sam op een missie in Afghanistan vermist wordt en er weinig hoop is dat hij levend terugkeert, probeert Tommy het verlies van zijn broer op te vangen door de verantwoordelijkheid voor Grace (Portman) en de kinderen op zich te nemen. Tegen de verwachting in groeien Tommy en Grace steeds meer naar elkaar toe. En dan komt Sam terug...
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
|
 |
- babs

-
babs - zondag 6 december 2009 @ 22:24
jaaaaa "Brothers" lijkt me ook een hele mooie film
ik ga het aan Andrew doorgeven 
|
 |
- Auds

-
Auds - dinsdag 8 december 2009 @ 22:40
Vanavond naar de bioscoop geweest naar Komt een Vrouw bij de Doctor, mooi film .
|
 |
- SuperMOM
- HeppieDePeppie

-
SuperMOM (Supermod) - woensdag 9 december 2009 @ 01:33
Monsters VS Aliens  Hele leuke film  Vooral de President vind ik erg grappig 
|