Ga naar pagina Vorige  1 2 3 4 5 6
Plaats nieuw bericht Plaats reactie
Zoekt er nog iemand kittens???
Hed
Nice witch

Hed - zondag 11 juli 2010 @ 16:44  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 @ 16:17 schreef babs het volgende:

[..]

nou of ze alles zelf heeft gedaan betwijfel ik...denk eerder iets van een buurman of zo...

ja natuurlijk... de buurman heeft ook meegeholpen
Be Witched or.... Bewitched...
Anyway you want ...
fenya
Geniet nooit met mate !!!

fenya - zondag 11 juli 2010 @ 18:17  
Ahhhh wat een schatje is het toch ook puntoortje
Avalanche
Avalanche - zondag 18 juli 2010 @ 02:40  
Houdt toch eens op met kittens op de wereld te zetten!!!!!!!!!!!! Laat je katten steriliseren/castreren. De asielen zitten bomvol met kittens.
SuperMOM
HeppieDePeppie

SuperMOM (Supermod) - zondag 18 juli 2010 @ 02:43  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 @ 02:40 schreef Avalanche het volgende:

Houdt toch eens op met kittens op de wereld te zetten!!!!!!!!!!!! Laat je katten steriliseren/castreren. De asielen zitten bomvol met kittens.

Ook hoi

En ja ben het ook wel met je eens (maar ja kittens zijn zo cute en dan smelt je maar ja ik smelt ook voor oudere asielkatten ) Maar dan hoef je niet zo te schreeuwen
late_vogel
late_vogel - zondag 18 juli 2010 @ 02:47  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 @ 02:43 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ook hoi

En ja ben het ook wel met je eens (maar ja kittens zijn zo cute en dan smelt je maar ja ik smelt ook voor oudere asielkatten ) Maar dan hoef je niet zo te schreeuwen

puntoortje
gewillig

puntoortje - zondag 18 juli 2010 @ 10:12  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 @ 02:40 schreef Avalanche het volgende:

volgens mij is er meer dat je dwars zit
* jezelf zien is meer dan in de spiegel kijken! *
CeeBeetje
Doe maar een wijntje!
CeeBeetje - zondag 18 juli 2010 @ 10:34  
Eerlijk gezegd deel ik die mening wel; waarom weer kittens. Ongeluk zit in een klein hoekje dus laat je kat stereliseren. De asiel zitten bomvol en zolang er niet aan een geboortebeperking bij katten en honden wordt gedaan zal dat zo blijven.
Tuurlijk kan ik me voorstellen dat je eens een nestje wil meemaken.. en het is ook schattig die kleine frummeltjes , maar ik zou er nu onmiddelijk wat aandoen. En te duur voor cateratie of sterelisatie..dan moet je niet aan dieren beginnen..die kosten ook geld naarmate ze ouder worden en wat gaan mankeren.

ps..Avelanche, die uitroepdingen kun je voortaan weglaten. Vollers hoeven niet te schreeuwen om hun mening te vertellen, dat kan ook op een andere toon Andere mening mag/kan..schreeuwen niet
Chaootje heeft haar hart op de juiste plek en ze bedoeld het goed..dus deze aanval slaat nergens op
SuperMOM
HeppieDePeppie

SuperMOM (Supermod) - maandag 19 juli 2010 @ 19:12  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 @ 10:34 schreef CeeBeetje het volgende:

Eerlijk gezegd deel ik die mening wel; waarom weer kittens. Ongeluk zit in een klein hoekje dus laat je kat stereliseren. De asiel zitten bomvol en zolang er niet aan een geboortebeperking bij katten en honden wordt gedaan zal dat zo blijven.
Tuurlijk kan ik me voorstellen dat je eens een nestje wil meemaken.. en het is ook schattig die kleine frummeltjes , maar ik zou er nu onmiddelijk wat aandoen. En te duur voor cateratie of sterelisatie..dan moet je niet aan dieren beginnen..die kosten ook geld naarmate ze ouder worden en wat gaan mankeren.

ps..Avelanche, die uitroepdingen kun je voortaan weglaten. Vollers hoeven niet te schreeuwen om hun mening te vertellen, dat kan ook op een andere toon Andere mening mag/kan..schreeuwen niet
Chaootje heeft haar hart op de juiste plek en ze bedoeld het goed..dus deze aanval slaat nergens op

Ik benhet helemaal met je eens En ook met Avelanche ook maar hij schreeuwde zo
chaootje
lekker lomp....

chaootje - vrijdag 23 juli 2010 @ 13:25  
Avelanche, ben het heeeeeeeeelemaal met je eens, absoluut, maar helaas KAN ik momenteel mijn beesten financieel niet laten stereliseren. Mocht je je geroepen voelen, het kost hier 150 euro per kat.
Nu zul je denken, had je eerder aan moeten denken, maar ja dingen veranderen wel eens tussendoor. Maar desalniettemin ben ik het met je eens, liever een kat uit het asiel als een nieuwe verse kitten.
Zodra het financieel kan en mag ga ik het ook zeker laten doen.

Maar goed, oortje wat heerlijk dat Cinco zo groeit. en wat een leuke foto's weer....geef der een dikke knuffel van me.
Het allerlaatste katje hier gaat naar Mieraja van hier, die komt hem ergens volgende week ophalen.
Voldoe je zelf aan de eisen die je aan anderen stelt???
ikke

ikke - vrijdag 23 juli 2010 @ 13:45  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:25 schreef chaootje het volgende:

Avelanche, ben het heeeeeeeeelemaal met je eens, absoluut, maar helaas KAN ik momenteel mijn beesten financieel niet laten stereliseren. Mocht je je geroepen voelen, het kost hier 150 euro per kat.
Nu zul je denken, had je eerder aan moeten denken, maar ja dingen veranderen wel eens tussendoor. Maar desalniettemin ben ik het met je eens, liever een kat uit het asiel als een nieuwe verse kitten.
Zodra het financieel kan en mag ga ik het ook zeker laten doen.

Maar goed, oortje wat heerlijk dat Cinco zo groeit. en wat een leuke foto's weer....geef der een dikke knuffel van me.
Het allerlaatste katje hier gaat naar Mieraja van hier, die komt hem ergens volgende week ophalen.

Sjee wat duur daar sta ik echt van te kijken en het is zo'n eenvoudige ingreep maar kan me voorstellen dat je zo'n bedrag niet ff uit je mouwen schudt
lekker verborgen user
Image control: Zoom out | Zoom 100% | Zoom in | Uit/Inklappen | Nieuw venster
Uit/Inklappen

Uit/Inklappen
ikke

ikke - vrijdag 23 juli 2010 @ 13:45  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 @ 16:11 schreef puntoortje het volgende:

Hey, ik slaap niet hoor
Afbeelding

Stiekum wel
Afbeelding

Prinsesssss op de erwt
Afbeelding

Prinsesssss naast de erwt
Afbeelding

schitterend beestje
lekker verborgen user
Uit/Inklappen

Uit/Inklappen
puntoortje
gewillig

puntoortje - vrijdag 23 juli 2010 @ 13:59  
Inmiddels heeft Cinco alle knuffels in huis al geprobeerd te slopen van de week heeft ze zelfs de neus van mijn elandje afgesloopt

Ze heeft nu een eigen knuffel ( gisteren door Daan gekocht ) een groene kikker zoooo lief... zal vanaaf wel ff foto's maken als we op bed liggen
* jezelf zien is meer dan in de spiegel kijken! *
Avalanche
Avalanche - vrijdag 30 juli 2010 @ 00:27  
Sorry, ik had niet de bedoeling te schreeuwen. .

Maar kijk de kranten maar na, de asielen zitten overvol met kittens. De dierenbescherming moet de mensen met een kleine portomonnee inderdaad eens meer gaan helpen en ophouden te roepen dat mensen te beroerd zijn om hun katten te laten steriliseren en zomaar op straat gooien. Ik weet dat het heel veel geld kost. Ook de dierenartsen mogen hier wel eens een helpende hand toe steken.

@ Chaootje. Neem eens kontakt op met de dierenbescherming in jou buurt. Vertel je verhaal (hoeft niet tot in detail), misschien kunnen ze je helpen. Zoniet, schrijf een brief naar hoodfkantoor in Den Haag. Je hoeft je niet te schamen, vraag hulp. Succes.
Avalanche
Avalanche - vrijdag 30 juli 2010 @ 08:06  
Oeps , ik bedoel dus: misschien helpt de dierenbescherming dat je bv via een asieldierenarts tegen speciaal tarief, je poezen kunt laten steriliseren.
Inloggen
Registreren
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
  Log me automatisch in bij elk bezoek
Registreren

Log in of registreer je gratis om posts te kunnen plaatsen

Meld je nu aan!
Pagina 6 van 6