Ga naar pagina 1 2  Volgende
Plaats nieuw bericht Plaats reactie
Feedback foto's en beeldbewerking
lovebear
The Devil In Disguise

lovebear - maandag 27 maart 2006 @ 16:00  
Dit is de Feedback van Foto's en beeldbewerking

Het is de bedoeling hier dat alle vragen en ideeen gaan over foto's en beeldbewerking

Heb je ergens problemen mee
Of wil je ergens een slotje voor of dat een topic titel naam veranderd.
Vertel dat dan hier

We zullen proberen zo snel mogelijk te reageren
Een klein gebaar kan zo uit een hoekje komen koester de gedachte die erachter zit de mooiste vriendschappen kunnen ontstaan en groeien
Wat moet zijn zal zijn
Athalon
The Myth

Athalon - vrijdag 31 maart 2006 @ 09:02  

Athalon, het melden van sites waar illegaal software wordt gedowload mogen niet worden vermeld.

Dan moet je Google ook verbieden, alle torrentsite's eigenlijk het halve internet. Specifieke Warez site's is heel wat anders, maar recht uit mijn hart, al dat andere is totale paranoia die nergens op slaat. Ik bemerk hier weer doodsangsten voor particuliere organisaties die goddomme de hele bevolking angst aanjagen, erg zwak. Trouwens het downloaden is nog steeds niet illegaal in nederland, alleen het uploaden, maar als nederlander wordt je geacht de wet te kennen, wat hier dus duidelijk weer niet het geval is.
Nitimur in vetitum semper cupimusque negata.
Cuall
Huppelepup

Cuall - vrijdag 31 maart 2006 @ 20:59  

Dan moet je Google ook verbieden, alle torrentsite's eigenlijk het halve internet. Specifieke Warez site's is heel wat anders, maar recht uit mijn hart, al dat andere is totale paranoia die nergens op slaat. Ik bemerk hier weer doodsangsten voor particuliere organisaties die goddomme de hele bevolking angst aanjagen, erg zwak. Trouwens het downloaden is nog steeds niet illegaal in nederland, alleen het uploaden, maar als nederlander wordt je geacht de wet te kennen, wat hier dus duidelijk weer niet het geval is.

Athalon, het is zeker niet verboden wat Google of andere sites aanbieden en dat is ook niet onze verantwoordelijkheid. En wat betreft downloaden, nee dat is niet verboden. Het in bezit hebben van software zonder licentie is helaaas wel verboden.

Wij hebben wel een verantwoordelijkheid tegenover de users, dat zij hier, al dan niet bewust, in het bezit komen van illigale software. Er zijn mensen die dit niet willen.
Sjet
VOL hofnar

Sjet (Moderator+) - zaterdag 1 april 2006 @ 04:14  
En dat nog niet alleen Cuall, maar ook moet het forum niet het gevaar lopen dat ze er problemen mee krijgt.

Ik ben zelf moderator van het ComputerIdee forum... pffff, ook altijd problemen met dit soort dingen.
Het is soms ook te vaag voor woorden; downloaden mag wel, uploaden niet ??:
Ik krijg dan vaak ook nog een grote mond omdat het blad ComputerIdee nog wel eens wat schrijft over hoe te downloaden, branden, etc.
Maar als forum moet je gewoon zorgen dat je geen uitwisselplaats wordt voor illegale dingen.
Athalon
The Myth

Athalon - zaterdag 1 april 2006 @ 10:22  

Athalon, het is zeker niet verboden wat Google of andere sites aanbieden en dat is ook niet onze verantwoordelijkheid. En wat betreft downloaden, nee dat is niet verboden. Het in bezit hebben van software zonder licentie is helaaas wel verboden.

Ik vrees dat ik dat ik waarschijnlijk de enige ben met veel licenties waaronder XP 4 x, Photoshop 8.0, Illustrator 8.0 ,Paintshop 8.0 en Adobe Acrobat 7.0 (dus niet de gratis reader) ik vrees dat ik één van de zeldzaam weinig ben die licenties voor Photoshop hebben dus mij even gaan vertellen dat het strafbaar is zeer stom. Als jullie allemaal licenties hadden van de Adobe reeks zou het waarschijnlijk een stuk beter gaan in de software industrie
Cuall
Huppelepup

Cuall - zaterdag 1 april 2006 @ 11:19  

Ik vrees dat ik dat ik waarschijnlijk de enige ben met veel licenties waaronder XP 4 x, Photoshop 8.0, Illustrator 8.0 ,Paintshop 8.0 en Adobe Acrobat 7.0 (dus niet de gratis reader) ik vrees dat ik één van de zeldzaam weinig ben die licenties voor Photoshop hebben dus mij even gaan vertellen dat het strafbaar is zeer stom. Als jullie allemaal licenties hadden van de Adobe reeks zou het waarschijnlijk een stuk beter gaan in de software industrie

Ik heb zowel van Adobe als van Jasc-PSP een licentie hoor Athalon

Athalon
The Myth

Athalon - zondag 2 april 2006 @ 12:32  

Ik heb zowel van Adobe als van Jasc-PSP een licentie hoor Athalon

Ik heb het ook over zeldzaam maar we hebben het over een kleine aanvaring gelukkig, meer niet. Dus we laten het maar weer hierbij. heb veel belangrijkere dingen te doen dan doorzeiken en zeiken kan ik van mijn kant
Cuall
Huppelepup

Cuall - maandag 3 april 2006 @ 01:02  

Ik heb het ook over zeldzaam maar we hebben het over een kleine aanvaring gelukkig, meer niet. Dus we laten het maar weer hierbij. heb veel belangrijkere dingen te doen dan doorzeiken en zeiken kan ik van mijn kant

SuperMOM
HeppieDePeppie

SuperMOM (Supermod) - zaterdag 24 juni 2006 @ 01:29  
Iemand een leuk idee met een Wuppie en Superman teken om dit te murgen????

Image control: Zoom out | Zoom 100% | Zoom in | Uit/Inklappen | Nieuw venster
Uit/Inklappen

Uit/Inklappen

Of zoiets??????????
Cuall
Huppelepup

Cuall - zondag 13 augustus 2006 @ 19:09  
Egel er is iets mis gegaan met je berichtje.

Zou je het nogmaals willen plaatsen in dit topic bekijk hier mijn creatie

....ik moet op mod-herhalingscursus
Cuall
Huppelepup

Cuall - zaterdag 4 november 2006 @ 20:56  
Ik heb een aantal topic naar het archief verplaatst

...dus als je iets "kwijt" bent, geen nood, er is niks verdwenen.

Als je één van deze onderwerpen graag weer geopend ziet, geef dan even een seintje.
MissJ.
is een manier van leven

MissJ. - zondag 19 november 2006 @ 18:41  
Ik weet niet waar ik het moet vragen dus even hier anders verplaats je hem maar maar meld dan even waar heen.

Ik gebruikte eerst XS om te uploaden, daarna primeserver, toen dat niet meer ging ging ik naar Geekimages. Nu zag ik tot mijn schrik dat die ook de boel hebben veranderd.
Ik wil gratis uploaden en niet mijn eigen site ervoor gebruiken.
Iemand nog tips?
Muerte
Repel's speeltje

Muerte (Admin) - zondag 19 november 2006 @ 18:49  
quote:
Op zondag 19 november 2006 @ 17:41 schreef MissJ. het volgende:

Ik weet niet waar ik het moet vragen dus even hier anders verplaats je hem maar maar meld dan even waar heen.

Ik gebruikte eerst XS om te uploaden, daarna primeserver, toen dat niet meer ging ging ik naar Geekimages. Nu zag ik tot mijn schrik dat die ook de boel hebben veranderd.
Ik wil gratis uploaden en niet mijn eigen site ervoor gebruiken.
Iemand nog tips?

In dit topic staan er nog een paar http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=878
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Ik heb niets gedaan wat niet mocht, maar wat ik deed zal ik nooit meer doen omdat het niet mag
MissJ.
is een manier van leven

MissJ. - maandag 20 november 2006 @ 00:48  
quote:
Op zondag 19 november 2006 @ 17:49 schreef Muerte het volgende:

[..]

In dit topic staan er nog een paar http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=878

Dankjewel.
ikke

ikke - zaterdag 24 maart 2007 @ 21:40  
In het topic landschappen zitten ook fauna bij is het niet leuker om daar een apart topic van te openen in bv. dieren in de natuur
lekker verborgen user
Uit/Inklappen

Uit/Inklappen
Snaptnix
levensgenieter

Snaptnix (Admin) - maandag 26 maart 2007 @ 22:10  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:40 schreef ikke het volgende:

In het topic landschappen zitten ook fauna bij is het niet leuker om daar een apart topic van te openen in bv. dieren in de natuur

Goed idee
ikke

ikke - vrijdag 30 maart 2007 @ 12:11  
quote:
Op maandag 26 maart 2007 @ 22:10 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Goed idee

Nog even een opmerking over het dierentopic. Hoe mooi ik de foto's ook vind van de honden en katten vindt , eigenlijk vindt ik niet dat ze hier in dit topic geplaatst moeten worden daar hebben we het huisdierentopic voor. Anders krijgen we hier weer alle huisdieren te zien het lijkt me juist zo leuk om foto's van andere dieren te zien zoals bv de reiger en paarden van sjet, de tijgers van jou, het konijn van mom,de sprinkhaan van mezelf enz. Weet niet hoe jij daar over denkt of andere users?
lekker verborgen user
Uit/Inklappen

Uit/Inklappen
Liltje
" MotorMutsModje "

Liltje (Moderator+) - vrijdag 30 maart 2007 @ 13:00  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:11 schreef ikke het volgende:

[..]

Nog even een opmerking over het dierentopic. Hoe mooi ik de foto's ook vind van de honden en katten vindt , eigenlijk vindt ik niet dat ze hier in dit topic geplaatst moeten worden daar hebben we het huisdierentopic voor. Anders krijgen we hier weer alle huisdieren te zien het lijkt me juist zo leuk om foto's van andere dieren te zien zoals bv de reiger en paarden van sjet, de tijgers van jou, het konijn van mom,de sprinkhaan van mezelf enz. Weet niet hoe jij daar over denkt of andere users?

Misschien de titel veranderen in dieren in de natuur??? ik denk gewoon ff mee
Wees altijd een eerste klas versie van jezelf, in plaats van een tweede klas versie van een ander.
Snaptnix
levensgenieter

Snaptnix (Admin) - maandag 2 april 2007 @ 02:35  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:11 schreef ikke het volgende:

[..]

nee vind ik niet, in huisdieren gaa t tover t algemeen maar om een snel kiekje van een huisdier, vind dat deze foto's hier prima staan
Liltje
" MotorMutsModje "

Liltje (Moderator+) - zaterdag 14 april 2007 @ 22:28  
Weet niet wat en hoe dit fout is gegaan maar er staat maarzo een verkeerde foto in dieren.
Heb 2 close up foto's van mijn katten geplaats en nu maakt SuperMom mij er op attent dat er een foto va Jaap uit dgk staat.
Ik weet echt niet hoe dat kan

quote:
Op donderdag 29 maart 2007 @ 11:23 schreef Liltje het volgende:

2 close-up's van mijn schatjes

Afbeelding

Afbeelding

Jaap moet dus weg..........
en deze weer terug Casper
Wees altijd een eerste klas versie van jezelf, in plaats van een tweede klas versie van een ander.
Muerte
Repel's speeltje

Muerte (Admin) - zaterdag 14 april 2007 @ 22:31  
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 @ 22:28 schreef Liltje het volgende:

Weet niet wat en hoe dit fout is gegaan maar er staat maarzo een verkeerde foto in dieren.
Heb 2 close up foto's van mijn katten geplaats en nu maakt SuperMom mij er op attent dat er een foto va Jaap uit dgk staat.
Ik weet echt niet hoe dat kan

[..]

Jaap moet dus weg..........
en deze weer terug Casper

Opgelost.
-
Ik heb niets gedaan wat niet mocht, maar wat ik deed zal ik nooit meer doen omdat het niet mag
Liltje
" MotorMutsModje "

Liltje (Moderator+) - zaterdag 14 april 2007 @ 22:33  
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 @ 22:31 schreef Muerte het volgende:

[..]

Opgelost.

dank je Muerte, het blijft me wel een raadsel maar goed is weer klaar
Liltje
" MotorMutsModje "

Liltje (Moderator+) - donderdag 17 mei 2007 @ 15:54  
Kan iemand deze foto even vervangen voor deze..........*zucht*

Alvast bedankt
Muerte
Repel's speeltje

Muerte (Admin) - donderdag 17 mei 2007 @ 15:57  
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 @ 15:54 schreef Liltje het volgende:

Kan iemand deze foto even vervangen voor deze..........*zucht*

Alvast bedankt

Opgelost.
-
ikke

ikke - donderdag 27 september 2007 @ 23:03  
Is het goed dat er een topic komt voor herfstfoto's?
lekker verborgen user
Uit/Inklappen

Uit/Inklappen
Inloggen
Registreren
Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord
  Log me automatisch in bij elk bezoek
Registreren